Simply-Move

FAQ

Find svar på de hyppigste stillet spørgsmål på denne side

Generelle spørgsmål

Der er ikke bindingsperiode på nogen af vores ydelser, men der er en opsigelsesperiode på løbende måned plus næste.

Hvis du har glemt din adgangskode skal du blot trykke på “Glemt adgangskode” i bunden af login-siden. Herefter skal du indtaste din e-mail adresse og så sender vi dig automatisk en ny adgangskode, som du kan ændre når du er logget ind igen.

For at ændre din adgangskode når du har logget ind igen:

  1. Tryk på “min profil” i øverste højre hjørne.
  2. Tryk på “Rediger profil”
  3. Scroll lidt ned og find boksen der hedder “adgangskode”
  4. Skriv din nye adgangskode og bekræft den i boksen ved siden af.
  5. Tryk “Opdater” nederst til venstre på siden.
faq spoersgmaal og svar illustration
telefon illustration med logo fra simplymove

Spørgsmål til booking

Du kan først booke dig ind på et hold når du har købt et abonnement eller et klippekort. Hvis du har købt et abonnement, så kan du booke enten to eller tre træninger indenfor samme uge. Dette foregår på din loginside når du har indtastet dit brugernavn og password.

Følg guiden herunder når du har logget ind, hvis du har problemer med at booke et hold:

  1. Tryk på “Skema” øverst på siden -> Du er nu på en side med en kalendervisning af de tilgængelige hold
  2. Tryk på datoen for at vælge hvilken dag du gerne vil melde dig på
  3. Find det tidspunkt på dagen du gerne vil træne
  4. Tryk på knappen “tilmeld” under det specifikke tidspunkt
  5. Du er nu tilmeldt holdet
 

OBS: Du skal tilmelde dig ALLE de hold, som du gerne vil deltage på og du kan tilmelde dig hold op til 62 dage frem i tiden og sikre din plads.

Når du har tilmeldt dig et hold i booking skemaet, så ændrer knappen, hvor der stod “tilmeld”, til “afmeld”. Du skal blotte trykke på afmeld og så er du ikke længere på holdet. Hvis du til- og afmelder dig mange hold på kort tid, så kan der opstå “cache-problemer”, hvor du ikke bliver afmeldt holdet selvom du trykker på knappen. Hvis du oplever dette, så genstart din browser og prøv igen.

Hvis der stadig er problemer, så send en mail til “support@simply-move.dk” eller udfyld kontaktformularen og skriv hvilken træningstid du gerne vil have flyttet til hvilken dato og tidspunkt. 

Booking med klippekort fungerer ligesom abonnementer, men du kan træne så mange gange om ugen som du vil. Du vælger antallet af klip du gerne vil købe og efterfølgende bookes hold på samme måde som “Hvordan booker jeg et hold” forklarer det. Hvis du melder dig på et hold, men bliver forhindret i at deltage, så skal du aflyse bookingen senest to timer inden holdet bliver afviklet for at beholde dit klip. Et klippekort udløber 90 dage efter købsdato.

Spørgsmål til holdtræning

Som udgangspunkt kan du altid deltage selvom du døjer med en tidligere eller nuværende skade. Alle vores trænere er uddannede fysioterapeuter og kan derfor altid tage hensyn og tilpasse den generelle træning eller specifikke øvelser, så de passer til alle skavanker og niveauer. Det anbefales dog at tage til egen læge eller fysioterapeut inden opstart, hvis du har akutte eller gentagne skader.

Holdtræning er til alle niveauer og du kan deltage uanset om du har erfaring med træning eller ej.

Ja, alle vores hold afvikles altid udendørs uanset vind og vejr. Hvis der er usædvanligt dårligt vejr kan træningen rykkes til en anden lokation. Dette vil blive oplyst senest 2 timer inden holdets start via. sms eller mail.

Ja, vi afholder stadig vores hold selvom det sner, regner, hagler eller blæser. Hvis det vurderes usikkert at færdes udendørs af myndigheder o.l. kan træningen blive aflyst af sikkerhedsmæssige årsager.

Holdtræning afholdes som udgangspunkt i Charlottenlund Strandpark tæt på “Charlottenlund Søbad”. Mødested og træningslokationer er markeret på siden “holdtræning”, med runde cirkler (parken/skoven). Hvis det regner eller blæser meget, foregår træning i skoven.

Der findes på nuværende tidspunkt 4 forskellige abonnementer for at tilgodese forskellige arbejds- og ferierytmer:

  • 1 måned á 2 træninger ugentligt – 1200 DKK
  • 1 måned á 3 træninger ugentligt – 1400 DKK
  • 2 måneder á 2 træninger ugentligt – 1600 DKK
  • 2 måneder á 3 træninger ugentligt – 2000 DKK

 

De månedlige abonnementer giver mening, hvis du har et uforudsigeligt skema, hvor du ikke kan garantere at du befinder dig i landet i mere end 30 dage ad gangen. Abonnementerne der strækker sig over 2 måneder er fordelagtige prismæssigt.
Hvis du rejser meget og gerne vil have endnu mere fleksibilitet kan det være en fordel at vælge et klippekort.

faq holdtraening illustration af patient som traener
faq spoergsmaal og svar illustration af fysioterapeut

Spørgsmål til fysioterapi

Det er ikke muligt at booke tid til fysioterapi i skemaet for holdtræning – dette skal ske via. reservation på siden “fysioterapi” eller når du har logget ind på din profil. 

Hvis du er logget ind og gerne vil booke fysioterapi skal du:

  1. Trykke på knappen “Opret aftale” under overskriften “Mine aftaler”
  2. Vælge om det er første konsultation eller opfølgende behandling
  3. Vælge hvilken underviser du vil booke
  4. Vælge dato og tidspunkt
  5. Tryk på knappen “Fortsæt” og gennemfør betalingen

 

Herefter modtager du en bekræftelse på email.

Den første konsultation afholdes på egen adresse, da der ikke er lokaler til rådighed endnu. Efterfølgende lokation for behandling aftales efter behov. Hvis der er brug for yderligere undersøgelse eller mobiliserende behandling, så afholdes det på egen adresse. Hvis træningsterapi skal påbegyndes, så afholdes det på det faste mødested.

Fysioterapeutisk træning afholdes som udgangspunkt i Charlottenlund Strandpark tæt på “Charlottenlund Søbad”. Mødested og træningslokationer er markeret på siden “fysioterapi”, med runde cirkler (parken/skoven). Hvis det regner eller blæser meget, foregår træning i skoven.

Er du i tvivl?

Vi står aldrig klar til at rådgive og besvare dine spørgsmål

simplymove kontakt illustartion